sobota, 31 października 2009

Justyna & Kamil - wspomnienie lata

Pierwszy raz postanowiłem umieścić na blogu tak obszerny materiał mając jednocześnie nadzieję że jednak nie zanudzę ilością. Tym razem ślub Justyny i Kamila - niezwykle energetycznej pary z Siemiatycz. Wspólnie z Pawłem z HQStudio mieliśmy przyjemność uwiecznić ten ważny dla nich dzień, przy okazji też "zwiedzieć" malowniczy Drohiczyn gdzie odbywało się przyjęcie weselne. Część filmową możecie zobaczyć na blogu Pawła.






























































































































































































I jeszcze kilkanaście kadrów z sesji plenerowej ...

























































12 komentarzy:

  1. Piękny reportaz i plener. Niezwykłe zdjęcia w strumyku.. Niesamowita pamiątka dla Młodych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia które ogląda się z wielką przyjemnością !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę większość zdjęć i jestem zachwycona! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam byłam miód i wono piłam...dziekuję za super wesele:)pozdrawiam Justynkę i Kamila:)Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste :P Krótko i na temat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny reportaż! Mnóstwo ciekawych momentów i smaczków udało Ci się złapać a zdjęcie z zakonnicą na krześle: czad! :) I mimo, że to był pracowity sezon Twoje zdjęcia wniosły powiew świeżości i przyjemmnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takich zdjęć się nie zapomina-są świetne i oddają "to coś" między Wami fantastycznie ;)super.Aż żal, że tylko raz się pobraliście;)pozdrawiamy Ela i Konrad

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są piekne, klimatyczne i w ogóle, tylko chyba jakaś rutynka sie wkradła, bo każda para choć inna to zdjęcia ma prawie takie same, te same miejsca, te same ujęcia...:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdzisiu bardzo rzadko bywalam na Twoim blogu,nie wiem nawet dlaczego,ale w miare jak go przegladam bardzo podoba mi sie Twoje postrzeganie sytuacji,podgladanie,spontanicznosc fotografii,kolorystyka.Bardzo piekny reportaz,jasny i kolorowy.Jestem zachwycona.Bede zagladala tu czesciej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Magda i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń